aankomst sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Liza Wijnands - WaarBenJij.nu aankomst sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Liza Wijnands - WaarBenJij.nu

aankomst sheffield

Door: Liza Wijnands

Blijf op de hoogte en volg Liza

12 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

De reis begon op zaterdagnacht, ik moest voor half 2 bij Bregje zijn voor de taxi. Deze hadden wij geregeld met 8 personen, Bregje en Sem uit onze regio en daarna reden we nog door Groesbeek heen om Britt, Ivo, Jurgen, Shane en Susan op te halen. Om half 2 vertrok bij ons de taxi op weg naar Groesbeek dit was ongeveer 3 kwartier. Vanuit daar moesten we nog wel eventjes naar Keulen rijden. om 6:50 vertrok ons vliegtuig vanuit Keulen naar Manchester en we zijn geland om 7:30 (engelse tijd). Vanuit Manchester moesten we nog met de trein/taxi of een ander vervoersmiddel naar Sheffield zien te komen. Na veel gedoe hebben we uiteindelijk besloten een taxi te pakken naar Sheffield. Dit hebben we met 20 man gedaan in 2 taxi busjes, dit duurde een uurtje.

Eenmaal aangekomen in Sheffield werden we gedropt bij de Mac donalds, iedereen was wel toe aan eten en even bijkomen van de reis was wel prettig. We moesten om 16:00 op een plek verzamelen waar ons gastgezin ons kwam halen, we waren om 11:00 uur al bij de Mac.. Dus hebben we tot 16:00 ons proberen te vermaken met het rondlopen door het dorp met zware koffers om te kijken of we iets tegenkwamen. Uiteindelijk niets gevonden en weer gestrand bij de Mac Donalds.

Helaas was mijn vriendin Demi niet mee waar ik in het gastgezin mee zat. Gelukkig is dit naar veel gesprekken opgelost met Leontine, Remo en Christien, heel fijn! Sanne is met mij meegegaan en daar ben ik haar nog steeds dankbaar voor.

Eenmaal op de verzamelplek kregen we ons gastgezin te zien, hun moesten ons ophalen en mee naar huis nemen. De vrouw die ons kwam ophalen was heel lief, sanne en ik zeiden nog als we die mevrouw krijgen hebben we geluk omdat ze er zo lief uitzag! Phil haar man kwam ons mee ophalen samen met Alfie haar zoontje van 10. Amanda was haar naam en ze hebben ons prima opgevangen, erg spraakzaam en vriendelijk. Eenmaal thuis aangekomen hebben we even gezellig gepraat en samen gegeten, savonds hebben we nog een rondje gereden met de auto en hebben ze ons verschillende plekken laten zien. Al snel zijn we daarna naar bed gegaan omdat we zo moe waren. Onze kamer was prima 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed. Sanne en ik lagen samen in het tweepersoonsbed. Het was een ruime kamer en we hadden het ingericht op onze manier. Het was een super fijn en warm welkom!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 November 2017

Tweede week sheffield

19 November 2017

Eerste week Sheffield

12 November 2017

aankomst sheffield
Liza

Hallo! Mijn naam is Liza Wijnands, ik ben 19 jaar oud en ik kom uit Deest. Ik volg de opleiding Sport en Bewegen aan het ROC in Nijmegen. Ik zit in het tweede leerjaar en ik heb gekozen voor het profiel BOS. Dit jaar heb ik het vak Internationaal II waar ik voor heb gekozen, in dit vak loop ik stage in het buitenland en we gaan dit jaar naar Sheffield. Eind van het jaar ga ik nog een keer op stage maar het land is nog niet bekend. Op deze webblog laat ik regelmatig een leuk berichtje met wat informatie en leuke foto's. Leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn blog. Liefs Liza

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 3337

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: